IES MOSSEN ALCOVER

• Augmenta la mida de la font
  • Mida de la font per defecte
  • Disminueix la mida de la font
Abr

Modificació en els horaris de tutories proves lliures

Hi ha hagut una modificació en els horaris de tutories per a alumnes de proves lliures

CALENDARI SETMANA EXÀMENS 2n BATXILLERAT

Llista definitiva proves d'accés 2014

Llista definitiva d'admesos i exclosos proves d'accés 2014

Abr

Treball dels alumnes de TIC de 1r de batxillerat a la Bublioteca Miquel Àngel Riera

alt

En el principi d'aquest trimestre els alumnes de TIC de 1r de batxillerat, amb el professor en pràctiques Michel Hammes, estant treballant la unitat de la imatge digital. Per aquest motiu el passta dia 2 d'abril van visitar la Biblioteca Miquel Àngel Riera amb la finalitat d'obtenir les seves dimensions i les mesures de tots els seus mobles. Aquesta tasca es realitza perquè els alumnes puguin crear a partir d'un programa de modelatge 3D (Google SketchUp) una imatge semblant a la realitat. En aquesta ocasió cadascun dels alumnes s'ha encarregat d'elaborar un element (taula, cadira, paret...) perquè posteriorment s'uneixin entre ells i formin la Biblioteca. Aviat vorem el resultat final!

Llegiu-ne més...

VIATGE ALUMNAT 4t ESO

De l'11 d'abril al 17 els alumnes de 4t ESO aniran de viatge al Delta de l'Ebre. En total hi participen uns 50 alumnes  d'un total de 133. Per tant, HI HA activitats lectives els dies 11, 14, 15 i 16 d'abril. L'absència a les classes de l'alumnat que no participa en el viatge NO ESTÀ JUSTIFICADA.

Proves lliures FP

Informació proves lliures
Tutories individualitzades
Calendari proves lliures CFGM
Calendari proves lliures CFGS

CAMPUS CIENTÍFIC D'ESTIU DEL MECD

CAMPUS CIENTÍFIC D'ESTIU DEL MECD. Convocatòria oberta. Adreçat a estudiants de 4t d'ESO i 1r de Batxillerat. Més informació i inscripcions: www.campuscientificos.es

Jerònia Vadell Cubells a la Ruta Quetzal 2014

alt

Jerònia Vadell Cubells, alumna de 1r de Batxillerat de l'IES Mossèn Alcover, ha estat seleccionada per participar a la 29a edició de la Ruta Quetzal: A la recerca de les Fonts del Riu de les Amazones. El misteri de la Dansa dels Còndors. Juntament amb els altres guanyadors viatjarà a Perú per descubrir les fonts del riu Amazones i la historia i les formes de vida del Canyó del Colca. A més, els expedicionaris estudiaran les cultures prehispàniques de Paracas i Nazca. A Espanya es centraran en Juan de Goyeneche y Gastón i celebraran el IV Centenari de la mort de El Greco. Aquí teniu un petit tast del seu treball sobre federico García Lorca. Enhorabona Jerònia!

El final de los eternos o la historia de las aves

Pàgina 1 de 48
Logo.png