IES MOSSEN ALCOVER

• Augmenta la mida de la font
  • Mida de la font per defecte
  • Disminueix la mida de la font

Llistat provisional d'admesos batxillerat

En el segënt enllaç podeu consultar la llista provisional d'admesos de batxillerat per al curs 2015-16.

Llistat provisional batxillerat

Documentació per a matrícula batxillerat curs 2015-16

INSTRUCCIONS

Els alumnes  amb la titulació requerida per a 1r de batxillerat i els alumnes que promocionen a 2n de batxillerat s'han de matricular entre el 10 i el 14 de juliol.

S'ha de lliurar la següent documentació a la Secretaria del Centre entre les 09:00 i les 13:30 h

1r de batxillerat

1. Resguard d'ingrés bancari, indicant el nom i llinatges de l’alumne i el curs.

2. Full d’autoritzacions degudament signat.

3. Full de matrícula corresponent:

2n de batxillerat

2. Full d’autoritzacions degudament signat.

Si no heu de fer cap modificació de les optatives que triàreu, no és necessari full de matrícula. Si voleu fer modificacions, a oficines vos proporcionaran un full.

Batxillerat nocturn

2. Full d’autoritzacions degudament signat.

3. Full de matrícula corresponent:

Llibres de text i de lectura. Curs 2015-16

Llibres de text 1r ESO

LLibres de text 2n ESO

Llibres de text 3r ESO

Llibres de text 4t ESO

Llibres de text 1r BATXILLERAT

Llistes de text 2n BATXILLERAT

Lectures de Llengua i Literatura catalanes

Lectures de Llengua i Literatura castellanes

Lectures d'Anglès

Material d'Educació Visual i Plàstica

Formació Profesional Bàsica

CFGS Animació Sociocultural i Turistica

CFGS d'Educació Infantil

CFGM Sanitat

Admissió a Cicles Formatius

Recordatori  : el termini per sol·licitar places finalitza el 30 de juny

Us adjuntam la següent documentació per la sol·licitud d'admissió als diferents cicles formatius:

Calendari del procés

Sol·licitud a emplenar i dur a Secretaria juntament amb l'altra documentació adient.

Declaració jurada de no tenir requisits acadèmics que donin accés al cicle formatiu. Només s'ha de presentar per la sol·licitud via prova d'accés.

Normativa i documentació reequerida.

Documentació per Matricula ESO curs 2015-16

INSTRUCCIONS

Els alumnes  que durant el curs 2014-15 estaven matriculats al nostre  centre a un curs d’ESO i promocionen de curs  s’han de matricular entre el 29 de juny i el 3 de juliol.

Entregar la següent documentació a la Secretaria del Centre entre les 09:00 i les 13:30 h

1.     Resguard d'ingrés bancari, indicant el nom i llinatges de l’alumne i el curs.

2.       Full d’autoritzacions degudament signat.

Els alumnes nous, a més de la documentació anterior han de dur el full de matrícula emplenat entre el 29 de juny i el 03 de juliol.

Cursa benèfica UNICEF del 19 de juny

Llistes definitives Admissió ESO

Us adjuntam els enllaços a les llistes definitives d'admissió a ESO:

Primer ESO

Segon ESO

Tercer ESO

Quart ESO

PAU

L'alumne del nostre centre (2n. Batxillerat) Joan Rosselló Bover ha tret la millor nota de les Balears a les proves d'accés a la UIB. Enhorabona !

Pàgina 1 de 7
Logo.png